דעה • שירות אנטי לאומי

    ברוך מרזל | צילום: ויקיפדיה 2 Comment on דעה • שירות אנטי לאומי
    7:55
    06.05.24
    חדשות קול חי No Comments on צה"ל החל בפינוי העזתים מרפיח; לקראת התמרון בעיר | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    זה לא המקרה היחידי בו מדינת ישראל מממנת ועוזרת לאויביה. אנחנו ממנים ביטוח לאומי למחבלים משכורות עתק לאחמד טיבי וזועבי ימ"ש ונותנים עדיפות בלימודים ועבודה ערבי תומך בל"ד, אבל לטימטום הזה לא קוראים שרות לאומי.

    השבוע גילנו שארגון בצלם העוסק יומם ולילה בפגיעה בצה"ל ובמדינה קיבל במשך שנים תקנים של בנות שרות לאומי, שרות שהוא מקביל לשרות צבאי.

    נערות ונערים אלו עוסקים העבודה בשרות מדינות העוינות את ישראל וכל עבודתם זה להוציא דיבת ישראל וצהל רעה לאומות העולם.

    למה בצלם שהוא גוף המקבל הון עתק מהאיחוד האירופי זקוק לבנות שרות לא כדי שהכסף ילך ל"ערבים המסכנים" אלא שהמנכ"ל ואנשי הצוות יקבלו משכורות עתק לכיסם.

    לפני ששר שלום גרבי מתקפל מלחץ השמאל כדאי לבדוק איזה עוד ארגונים עויינים התומכים באויב מקבלים בנות שרות לאומי.

    לצערי טבעת החנק של השמאל לא מפסיקה להתקפל. ידידי ושכני בנצי גופשטיין, איש ארגון להב"ה הפועל למנוע נישואי תערובת כותב לי כי "בימים האחרונים אני נמצא תחת התקפה בלתי פוסקת מצד הרבה גורמים. מכפישים את שמנו בתקשורת ללא מתן תגובה. שונאי ישראל מטרידים אותי לאורך כל שעות היום והלילה. אני לא נשבר ולא ישבר. נהפוך הוא ככה אני מבין עד כמה המאבק הזה הוא חשב לדמותה של מדינת ישראל. אבל אני צריך אתכם שתהיו לי לפה במאבק הזה".

    לא הגיע הזמן שאנו בימין נרים ראש?



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אוי,מה יהיה איתך ועם בן ארי, די, תפסיקו כל היום לחפש על מי להעביר ביקורת. קצת יותר אחדות בין ימנים לשמאלנים,בין יהודים ליהודים לא תזיק!!!

    2. 1

      למה השמאל מתאחד עם הערבים נגד המדינה היהודית ?
      בעיקרון אתה צודק , אם לא יהיה שלום בתוכינו לא נגיע לשלום עם אויבינו , כרגע השמאל נתפס בעיני ובעיני רבים כעוכרי המדינה עקב מעשיהם ושרותם את טובת הערבים על חשבון היהודים לזה קוראים במדינות ערב : בגידה !